2010 första tredjedelen

Året började hemma hos fill med storslagen fest!

Projektarbetet drog igång på riktigt och jag slet som ett djur vid symaskinen vecka efter vecka.

Dagarna gick fort och det blev dags för modevisning där jag var modell och samtidigt visade upp slutresultatet på mitt projektarbete. Tidningen Sydöstran kom och hälsade på mig mitt i all kaos och nästa dag var man i tidningen och underbar respons kom från alla håll.

Åkte till Stockholm för att hämta hem den omtalade och vackra H&M the garden och träffa en gammal vän.

Kom hem lagom till We Love Fashion med modevisningar hela helgen. En av de bästa helgerna nånsin!

 

Fill blev stor flicka och det firades med suprise !

Mitt i allt roligt kämpade vi med att överleva vår sista termin på gymnasiet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0